31‏/07‏/2010

اصحي يا دنيا

أحسد بشدة هؤلاء الذين يرسمون و الآخرين أصحاب الصوت المرن
لو جاءني الجني ستكون أمنيتي الثالثة أن أحصل على صوت يشبه عفاف راضي
لينا شماميان / رشا رزق / أميمة الخليل/ حنان ماضي
قبل أن أنام أسمع هذة الأغنية أشحن بها بهجة طازجة كاللبن الذي تدعو الدنيا لشربه
أمني نفسي أن بعد أن ينتهي هذا كله يمكنني أن أمارس الصباح كما تغنيه برائحة الكولونيا
و الوقت الكافي للزواق أخبر نفسي أن الحنق يمكن التخلص منه برفق كالفواق
كما يقول طفل عفاف للقطة
((أشربي و أنتي يروح ضيقك))
واليوم شربت كثيرا كثيرا جدا

هناك 4 تعليقات:

إيناس حليم يقول...

الله على الارتجالة :)
بتاخدي بالك من حاجات غريـــــــبة
انا اول مرة اسمع الاغنية دي على فكرة بس مبهجة فعلا :))

وحشاني يا سمسمه
على فكرة تعليقك عندي اثر فيا اوي وكمان كتبت قصة :)
لما تخلصي امتحاناتك الوحشة دي هبعتهالك

شكرا يا اسماء بجد :*

admelmasry يقول...

الانسحاق في الدنيا احيانا يجلي جمالا كامنا بداخلنا
تحياتي
والسلام

هبة خميس يقول...

انا كمان بحب عفاف راضي و طول عمري بحب اسمع اغانيها
في ضصوتها حاجة بتشدني بجد

يارب تخلصي يارب
هااااااااااانت يا سمسم
:)

shicooo يقول...

ياااااااااه .....
انتم هنا وانا بدور عليكم على الفيس .....

:(

وسايبنى لوحدى مع محمود ........!